CUM DEPISTAM RUPTURILE MUSCULARE?

Recuperare musculară

Pentru ca un muschi sa treaca prin crestere optima, trebuie sa aiba un timp adecvat de recuperare in urma unei solicitari intense.

Recuperare musculara

Ce se intampla in acest timp de recuperare este de fapt un proces de vindecare. Din acest motiv recuperarea dupa antrenament este preocuparea cheie in bodybuilding, antrenamente sportive si in general, in intretinerea corporala. Vrei sa iti pregatesti corpul pentru antrenamente exceptionale? Vrei sa iti asiguri o crestere musculara rapida?

Alimentația echilibrată

Sigur ca vrei! Si asta te face principala tinta a urmatorului decalog. Pentru a te asigura ca recuperarea dupa efort este optima: 1.

Consuma un shake imediat dupa antrenament. Acesta trebuie sa fie un mix de carbohidrati si proteine rapid absorbabile, intr-un raport de 2 la 1.

  • Doctorul Omer Senol Emin, medic specialist Medicina Sportiva, atestat ecografie musculoscheletala, de la  Clinica Gral Medical  ne relateaza tot ce trebuie sa stim despre leziunile musculare.
  • Lista bolilor articulațiilor picioarelor
  • Conform mecanismului traumatismului, leziunile musculare pot fi distinse ca directe si indirecte.
  • KInetoterapia dupa rupturi musculare | CENTROKINETIC
  • Boala articulației claviculare
  • Ce grabeste recuperarea musculara si dezvoltarea musculara

In acest fel vei reduce nivelul de cortisol. Cortisolul este un hormon de stres eliberat in timpul efortului fizic care pur si simplu "consuma" fibrele musculare. De asemenea s-a constatat ca in primele de minute dupa efort tesutul muscular este mai receptiv pentru a primi nutrientii necesari refacerii.

Tipul leziunilor musculare

Fa un dus "in contrast" dupa antrenament. Aceasta este o tehnica veche, cu origini in tarile fostului bloc sovietic, ce era folosita pentru a grabi procesul de recuperare a atletilor de elita. Incepi prin a sta sub dusul cu apa fierbinte 1 minut iar imediat dupa, inca un minut in apa rece.

Leziunea coifului rotatorilor

Repeta procesul timp de 10 minute. Nu reduce recuperare musculară aportul de carbohidrati. Desi dietele sarace in carbohidrati low-carb diet sunt in voga, ele nu reprezinta o solutie optima daca te antrenezi intens. Scazand foarte mult aportul de carbohidrati din alimentatie iti vei incetini metabolismul hormonilor tiroidieni si al testosteronului si prin aceasta vei pierde din forta musculara. Chiar daca ai nevoie sa reduci tesutul adipos, trebuie sa iti asiguri cel putin de grame de carbohidrati zilnic.

Care sunt strategiile pentru o recuperare musculara mai rapida?

Trage un pui de somn de de minute. Acesta este un recuperare musculară foarte bun de a grabi procesul de recuperare. In timpul somnului organismul elibereaza hormoni de crestere si repara microtraumatismele musculare produse in urma efortului fizic intens.

  1. Admin Odihna și recuperarea sunt esențiale după efectuarea exercițiilor la sală pentru că au un impact mare asupra următoarelor voastre performanțe sportive și astfel vă permite să vă antrenați mai eficient.
  2. Recuperarea după exerciții areun impact mare asupra următoarelor voastre performanțe sportive și vă permite să vă antrenați mult mai eficient.
  3. 8 metode pentru o recuperare rapidă după antrenament - GymBeam Blog
  4. Sa vedem cam ce poti face pentru a te recupera cat mai bine dupa antrenamentele intense de la sala.
  5. Artroza cum se tratează și ce este
  6. Главное помещение представляло собой громадную округлую камеру высотой в пять этажей.
  7. Amortirea degetelor de la mana dreapta
  8.  - Он все еще посмеивался.

Dormi cel putin 8 ore pe noapte. Din motivele mantionate inflamația membranelor articulare sus, lipsa de odihna va duce la rezultate mai putin decat optime.

Factori ce duc la aparitia leziunilor musculare:

Timpul de odihna este timp de dezvoltare a masei musculare. Fa exercitii de stretching in zilele libere.

recuperare musculară

Este o metoda ideala pentru a creste fluxul sanguin catre muschi si prin urmare fluxul de nutrienti necesari pentru o refacere rapida. De asemenea poate avea efecte favorabile in combaterea febrei musculare.

Evita stresul.

Nu uitați de hidratare

Evident, asta este mai usor de zis decat de facut. Trebuie totusi remarcat ca stresul excesiv, psihologic sau emotional, va face ravagii in rezultatele recuperarii tale. Mergi la o sedinta de masaj macar o data pe saptamana.

Rupturile musculare apar in timpul practicarii unui sport. Acest fapt, insa, nu are caracter de norma, deoarece puteti suferi rupturi musculare si ca urmare a activitatilor zilnice. Totusi, in cazul sportivilor, incidenta dezvoltarii acestei afectiuni este mai mare, prin natura activitatii lor. Termenul de intindere musculara este intalnit in literatura de specialitate sub numele de crampa musculara sau spasm muscular.

Masajul ajuta la reducerea tensiunii in tesutul muscular si favorizeaza in mod activ un flux sanguin mai eficient. De asemenea se stimuleaza "curatarea" deseurilor metabolice acumulate in muschi.

Iată 7 metode de recuperare rapidă după antrenamente - HardBody

Fa exercitii pentru recuperare. De exemplu, in ziua dupa un antrenament foarte solicitant este foarte posibil sa resimti durere la nivelul grupelor musculare solicitate mai mult.

recuperare musculară

In loc sa nu faci recuperare musculară, fa exercitii usoare, repetate. Ia-ti o saptamana libera. Daca te antrenezi intens si constant, dupa saptamani corpul tau va da semne de oboseala iar in continuare antrenamentele vor fi ineficiente.

recuperare musculară

Este necesara o saptamana de rapaus pentru a te reface complet. Tine minte: antrenamentul reprezinta doar o parte a ecuatiei!

Intinderea reprezinta o leziune a muschilor sau a tendoanelor.

Fara tehnici de recuperare adecvate progresul tau nu poate fi niciodata optim. Mihaela Paraschiv Voteaza articolul Articolul este votat ca supeeeerrrr!!!.

Dieta pentru cresterea masei musculare - Alimentația la sportivi » Secțiunea: Ghid de sănătate Intindere musculara sau rupere de muschi » Secțiunea: Forum medical

Acest articol a fost vizualizat de ori. Adauga un comentariu Acest articol are 0 comentarii. Adauga un comentariu.